Direktlänk till inlägg 3 januari 2015

Ett litet tack

Av Susanne Nordström - 3 januari 2015 21:13

Det jag skriver kan nog vara svårt att höra för många i min omgivning. Men jag vill säga att jag är tacksam för allt ni har gjort och framförallt gör för mig varje dag. Och med det vill jag dela en liten text jag skrev i ett kort till mina föräldrar som del av en julklapp. 

 

Det finns dom som tror på änglar i himlen.

Jag tror på änglar på jorden.

Om dessa änglar ska jag berätta med de följande orden.

För jag har en mor och en far som på jorden vandra.

Ni är mina änglar, bättre än några andra.

Ni finns alltid där hur svårt det än är.

Det är lätt att ta er förgivet,

men det är faktiskt ni som håller mig i livet.

Det är ni som gör det möjligt för mig att ta små kliv.

Ställer upp och ger mig trygghet i min kamp om ett lyckligare liv.

 

 Jag älskar er!

För evigt tacksam. /Susanne

 
 
johanna

johanna

3 januari 2015 21:48

fint skrivet!

http://wildshenanigans.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne Nordström - 26 juli 2015 16:14


    Idag har jag tänk försöka berätta om Borderline Personlighetsstörning eller Emotionellt Instabil Persolighetsstörning som det numera kallas. Men man säger nog ändå oftare Borderline. Jag kommer försöka berätta hur det påverkat mig men det är svå...

Av Susanne Nordström - 7 juli 2015 16:30

Det är alltid lika spännande och intressant att bläddra och läsa i min egen blogg då jag hela tiden upptäcker inlägg som jag glömt att jag skrivit. Antagligen pga Ect:n. Men kan tänka oj har jag vågat skriva det här... Men det känns ganska bra ԅ...

Av Susanne Nordström - 6 juli 2015 21:16

För ett tag sen såg jag dokumentärserien "Mina två liv" som handlar om personer med bipolär sjukdom. I ett av avsnitten var det en kille som sa "jag var påväg att göra något jäkligt dumt". Efter det tänkte jag lite på det där, varför vi uttrycker oss...

Av Susanne Nordström - 2 juli 2015 15:45

Tänkte slänga in ett inlägg även om jag inte har nåt speciellt att skriva. Tycker värmen som är nu är lite för mycket och det värsta är ju att det ska bli värre. Jag tycker om lagom värme, sol men så att man ändå kan orka gå långa promenader med hund...

Av Susanne Nordström - 10 juni 2015 15:46

Jag kom av mig i mitt skrivande. Vet egentligen inte varför. Orkade väl inte. Kanske blev det för svårt. För skrämmande. Det jag skriver här blir ju på ett sätt min identitet. Men jag vet inte vem jag är och är väl inte helt säker på vem jag vill var...

Presentation


Vem är jag?

Det är vad denna blogg främst ska handla om -vem jag är... ett försök att sluta gömma mig och istället dela med mig av mig själv genom texter och bilder. Det kommer handla om allt mellan himmel & jord. Eller kanske mellan himmel & helvete..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards