Alla inlägg den 3 november 2014

Av Susanne Nordström - 3 november 2014 10:16

 

Blir lite långt mellan inläggen... men som sagt skriver jag när jag har lust om det jag känner för.

Nu tänker jag bara lägga upp lite fler bilder på mina fantastiska hundar    Var ute och gick här om dagen och hade med mig kameran för att försöka fota lite... Men blev väl inte så bra som jag tänkt mig. Hundarna var inte helt sammarbetsvilliga och jag hade glömt en hel del av hur jag ändrar inställningarna. Så först blev det mesta suddigt eller för mörkt, sen blev det grumliga bilder och jag hade svårt att hinna ändra inställningarna när jag flyttade mig från sol till skugga eller tvärt om. Så bilderna blev grumliga och antingen för ljusa eller för mörka. Måste nog sätta mig någon dag och pilla lite med kameran så jag kommer ihåg hur jag ska göra ;P 

Men här kommer iaf några hyffsade bilder.....

 

 

Kung Aslan!   

 

Prinsessan Pixie!   

                   

 

 

 

Var bara tvungen att lägga till denna bilden med, den första jag tog... Tyckte "farteffekten" blev ganska häftig. Hade bara Aslans huvud varit i fokus kunde den ha blivit riktigt cool :)

  

Presentation


Vem är jag?

Det är vad denna blogg främst ska handla om -vem jag är... ett försök att sluta gömma mig och istället dela med mig av mig själv genom texter och bilder. Det kommer handla om allt mellan himmel & jord. Eller kanske mellan himmel & helvete..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards