Alla inlägg den 2 juli 2015

Av Susanne Nordström - 2 juli 2015 15:45

Tänkte slänga in ett inlägg även om jag inte har nåt speciellt att skriva. Tycker värmen som är nu är lite för mycket och det värsta är ju att det ska bli värre. Jag tycker om lagom värme, sol men så att man ändå kan orka gå långa promenader med hundarna. Idag var våran räddning att dom höll på att vattna fotbollsplanen så vi stod vid vattenspridarna och kasta boll så hundarna blev lite blöta samtidigt som de fick springa av sig. Sen blev det bad i poolen när vi kom hem, så skönt. Nu sover vovvarna gott :) 

 

Imorgon åker jagh till Sundsvall för att i helgen titta på min systerdotter som ska tävla SM i truppgymnastik :D så stolt över den tjejen, hon är dessutom så himla klok!

Ska bli kul att komma iväg lite. Blir 2 nätter på hotell och hundarna är såklart med.

 

Jag hade tänkt att skriva om min vardag när jag började med bloggen och att dela med mig av min resa mot ett friskare liv. Så har det inte blivit. Jag vet inte om jag kommer komma igång med det eller inte. Det känns som det har varit lättare att skriva om det som har varit än om hur det är nu. Känns som jag blir mer sårbar om jag öppnar upp mig om hur det är här och nu. Jag önskar dock att jag kunde våga...

Det har hänt mycket och samtidigt inget sen jag startade bloggen. En del saker är bättre andra saker samma och kanske sämre. Just nu är det mycket ovisshet pga förändringar som ska ske i min behandling så det är nog det jobbigaste, och nu när det är sommar blir ju allt lite stillastående pga semestrar etc, så det kommer ju dröja innan jag får mer klarhet i hur det kommer bli. Men jag försöker att ta lite semester från allt jag med. 

 


 


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vem är jag?

Det är vad denna blogg främst ska handla om -vem jag är... ett försök att sluta gömma mig och istället dela med mig av mig själv genom texter och bilder. Det kommer handla om allt mellan himmel & jord. Eller kanske mellan himmel & helvete..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards