Alla inlägg den 6 oktober 2014

Av Susanne Nordström - 6 oktober 2014 16:12

Blir inga långa inlägg just nu då jag bara har mobilen att skriva från... 

Önskar bara att jag kunde säga nåt bra till alla som stöttar o visar att de bryr sig. Men det ända jag kan säga är väl att jag ska göra mitt bästa för att kämpa vidare. Försöka hitta nån liten kraft till att ta nya tag. Min familj gör verkligen sitt bästa för att ge mig styrka -älskar er 💕


 

Av Susanne Nordström - 6 oktober 2014 11:43

Jag vill inte ha det såhär mer. Jag vill inte vara sån här. 😟 Det finns inga ord som kan förklara. Jag bara hatar det här och jag hatar mig själv. Vart tog viljan att kämpa vägen? Jag orkar inte mer. Vill bara att allt ska va normalt, vad nu det är.... 

😳💘💕💕💕💕💕💕💕💕💕

Av Susanne Nordström - 6 oktober 2014 09:42

FÖRLÅT till alla jag gör så illa hela tiden 😔 jag önskar så att allt var annorlunda. 💖

************************************************

 

 

save me


A cut 

In my soul 

A spear 

In my heart 

Heavily bleeding 

Torn apart 

Drowned in tears 

Empty inside 

Lying awake 

Nowhere to hide 

Presentation


Vem är jag?

Det är vad denna blogg främst ska handla om -vem jag är... ett försök att sluta gömma mig och istället dela med mig av mig själv genom texter och bilder. Det kommer handla om allt mellan himmel & jord. Eller kanske mellan himmel & helvete..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards