Alla inlägg den 13 oktober 2014

Av Susanne Nordström - 13 oktober 2014 16:38

Tjohoj!   

Haft ett par helt ok dagar faktiskt. Igår var jag och mamma ute på en långpromenad i skogen med alla hundarna. Hur mysigt som helst trots lite regn mot slutet. Hundarna var onekligen lyckliga, fick vara lösa och sprang som galningar :D

Idag träffade jag min nuvarande psykolog och vi hade ett ganska bra samtal. Så trots att allt känns osäkert och jobbigt just nu så känns det ändå bättre efter dagens möte. Det är så himla tråkigt att hon är gravid och bara jobbar fram till jul, det gör mig både ledsen och orolig. Hon är en av de härligaste människor jag träffat.

När jag kom hem hade jag en fin promenad med hundarna, men Aslans energi verkar aldrig ta slut ;P

Sen klippte vi klor vilket Aslan inte riktigt gillar men idag och förra gången har det gått riktigt bra.

Därefter städade jag till mina andra små finingar, gerbilerna. Jag älskar verkligen mina djur så himla mycket   Försöker hålla fast vid dem och känslan de kan ge mig, underbara varelser! 


 

Presentation


Vem är jag?

Det är vad denna blogg främst ska handla om -vem jag är... ett försök att sluta gömma mig och istället dela med mig av mig själv genom texter och bilder. Det kommer handla om allt mellan himmel & jord. Eller kanske mellan himmel & helvete..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards